標題:

41日啦~都未黎M呀~大獲啦~~快D救我呀~~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

上次黎M係4月11號~計28日~應該係5月9號黎..我一直都唔準既..最多都係去到三十幾日就黎~但係今日5月21號都未黎呀~點算好呀~~~~41日啦~咁4月尾就曾經好緊張好緊張過一、兩晚~我知會遲架啦~不過冇理由遲咁多架嘛..咁係上次黎完M到今日..同男朋友做過幾次~但次次都有帶套架...仲有呀..佢到就黎射果陣係出左黎..再用自己隻手去整自己先射既...就算中途有D野流出黎..都比個套檔左啦~個套仲要冇穿冇爛架啵....琴日我買左枝棒黎驗~冇事啵...但前日飲左崩大碗..我FD話飲完果晚到第2日就會黎..琴日又食左綠豆沙同西瓜呢D好涼既野...但我仲... 顯示更多 上次黎M係4月11號~ 計28日~應該係5月9號黎.. 我一直都唔準既..最多都係去到三十幾日就黎~ 但係今日5月21號都未黎呀~ 點算好呀~~~~41日啦~ 咁4月尾就曾經好緊張好緊張過一、兩晚~ 我知會遲架啦~不過冇理由遲咁多架嘛.. 咁係上次黎完M到今日..同男朋友做過幾次~ 但次次都有帶套架... 仲有呀..佢到就黎射果陣係出左黎.. 再用自己隻手去整自己先射既... 就算中途有D野流出黎..都比個套檔左啦~ 個套仲要冇穿冇爛架啵.... 琴日我買左枝棒黎驗~冇事啵... 但前日飲左崩大碗.. 我FD話飲完果晚到第2日就會黎.. 琴日又食左綠豆沙同西瓜呢D好涼既野... 但我仲未黎呀... 而家點算好呀...><""盡快答我呀~~~ 我夠18架啦... 請勿COPY廣泛既野比我睇~因為我已經睇過哂..唔該~ 更新: 我今朝又驗啦..不過都係冇懷孕啵... 更新 2: 你地成日話睇醫生..睇醫生.. 我知睇醫生係有用..可以解答到我既問題... 但好貴架嘛..排街症我又未試過.. 上網睇話新人要親自去登記.. 咁我去到登記又唔知要等幾耐...

最佳解答:

驗孕棒一般都好準, 唔駛擔心。除非你用錯左. 如果你仲係驚, 可以買多支來驗.... 跟返足 d 指示驗,如果都係話冇, 就唔駛擔心,反而擔心係身體其他問題好過。 我有朋友兩個月都有來 M 都唔係有左,睇醫生,醫生最初都以為係有左。但我朋友直頭兩個月來都冇做過,所以完全唔關事. 如果你真係咁擔心,最好都係睇醫生。

其他解答:

睇下醫生啦 不過可能系你近排生活習慣改變左,例如夜訓,我之前都兩個月冇來,E家都冇事啦~~ 你可以去借D關于月經嘅書睇下~~|||||去睇下e生拉 又可能5準呢
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()