標題:

聖誕食物(急)(+15)

發問:

我班有36人, 老師叫我買d丸類, 因為佢想整一串串好似太邊爐咁, 但我又唔知買咩好同埋要買幾多呀? 我驚買唔夠呀! 更新: 有d咩丸中學生會鐘意食嫁? 更新 2: 多謝各位回答! 我會選幾位去投票

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

丸... 有包心丸~肉丸 包心丸有好多口味~當中有不同口味餡料o既,有芝士魚子,黑魚子,普通魚子等等~而包裹的肉和其他肉丸差不多~多數是魚肉 肉丸有墨魚丸,豬肉丸,牛肉丸,龍蝦丸,雞肉丸,菠菜魚丸,魚蛋,三文魚卷(近似魚蛋) 既然有36人~不如每人兩串,每串3粒啦~隨意配搭上述肉丸更佳~ 36x2x3=216粒

其他解答:

可以多整D魚蛋、墨魚丸等 每串2-3粒, 可以每樣買半至1磅,加埋大約2磅半 應該夠啦!! 祝你有一個Happy Christ!!|||||一人兩串啦.....................|||||可以做一大盤!我雖然是小學生,但是別看小我!我想做餅屋,看上去很難,但是要常試。|||||你可以買d魚 丸 牛丸 墨魚丸咁 我覺得多人鐘意食魚丸 可以買多D 大概每人2-3粒 其他既一人1-2粒就ok Have a happy Christmas
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()