標題:

纖形22減小腿

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想減下半身 特別係大腿同小腿 去纖形22跳舞係咪真係有用?? 大約要幾錢架?

最佳解答:

我之前去過la,,冇乜用架 同埋佢個價錢係真ge [如果係非繁忙時間] {唔會要extra收費} 不過呢,,一對一,,只係每次20分鐘 [包括係教你跳同埋複習wor] 仲要係佢要覺得你跳得ok先再教你下一個step ***如果學得慢,,好唔抵架** **因為個幾千蚊包左一定數量ge堂,, 你學得慢,,唔會免費加堂** 同埋呢-0-,,,佢除左跳之外,,都會有野[full] / 做機 不過每次進行ge前後 2個鐘 都建議你唔好飲食 同埋佢俾你見個個營養師,,,佢真係會suggest你食咩 不過要自己額外俾$買lor,,, 我其實去過2間纖體公司,,都冇一個好ge效果 直到前兩個幾月 又上網搵下有咩方法去減 諗住再試下,,[因為係咁俾人話肥,,真係好難受] 開頭5日就減左3磅,,一個月已經減左10磅,, 個重點係健康ge方法,, 同埋如果相比起我去過個2間纖體公司 價錢合理好多lor 除左真係減左磅數,,最緊要係收吋數收得好好 到而家,,第2個月多d,,total減左 18磅多d 全身收左超過15吋la [e.g. 腰-5吋,肚腩-5吋,PAT -3吋] **女仔最care個到冇細到架-0-..** 如果你真係想減重,,or收下d吋數 [下半身要耐少少時間先收到] 可以再問我ar e-mail : kaonlove1990@hotmail.com / girlkaon@yahoo.com.hk msn: kaonlove1990@hotmail.com tel:: 61879910 [3台] [嘉安] 希望幫到你啦=] 因為減肥ge方法真係好多,, 但係咪最適合你,, 而個方法ge效果、全面性都好緊要ga ma!

其他解答:

我用左個健康又有營養既方法去減,冇副作用, 2個月就減左15磅,又吾係好貴,精神仲好左添, 就係佢幫我減嫁! www.yourhealthyshape.com/sing 真係估吾到減肥係咁簡單! 只要相信,就一定幫到你!|||||你好呀!! 如果你都想自己可以輕輕鬆鬆咁健康地減胖!咁你一定要搵我地喇!* 呢個方法係個好work既控制體重既方法* 但最重要係要有顧問跟進~ 我地依家做緊 1日免費試用(請預約) 與其你搵來搵去 不如來親身體驗一下* 想了解多D體重問題&健康問題? (286蚊.6日減3-5磅/ 790蚊.一個月勁減5-8磅!!* 專人跟進.無附加費) 想知道自己既體重標唔標準? 想知道自己既脂肪%標唔標準?* 咦 ~ 肥左既你 想知道點先可以健康減肥嘛? 咦 ~ 瘦過頭既你 想知道點先可以健康增磅嘛? (唔係肥膏wor*) 想有專人講解比你知? 咁就快D登記喇!!* 搞靚個身型之後到皮膚喇!! 比你真真正正了解咩叫護膚!! (217蚊.6日護膚新體驗.依家重有免費試用乙次) 想知道自己的皮膚係油性? 乾性? 混合性? 定係...* 想知道自己都可以皮光肉滑? 想搵隻岩自己用既護膚品? 想要天然不傷皮膚的護膚品? 想白想滑? 想改善粉刺? 黑頭? 皮膚缺水? 敏感? 火山坑? 斑斑? 暗瘡? 油脂粒? T字位油? 色斑? 毛孔粗大?....* 我地都幫到你!! 有興趣就搵我喇!!!而且有30天滿意保證!! 我係教人減肥嫁 我叫亞雅 6746 4211 E-mail/MSN: ivy222hk2002@yahoo.com.hk http://hk.myblog.yahoo.com/cntcindy 公司網站http://www.lookgoodfeelgood.info/ 我地係沙田、炮台山、中環、元朗、太子、香港仔、荃灣都有分店架~ 順便介紹 ~ 幾個強勁既Case比你知喇 !!* Case1成功幫一個男仔4個月時間共減去35磅 =)* Case2另一個男仔9個月時間共減去70磅!!* 由 208磅減到138磅 =)* Case3另一個男仔3個月時間共減去20磅!!* 最重要改善左佢食左11年的中藥的咀部皮膚問題 =) Case4有一個女仔,3個月時間共減去16磅,全身減左19寸* Case5有一位男士39歲,1個月時間共減去10磅,4寸肚腩 Case6有一位女士57歲,1年時間以早餐形式共減去二十多磅, 最重要係改善了她嚴重的更年期問題,全身骨痛、潮熱、汗多、心煩...等問題 =)* 現時已經不用再服用賀爾蒙的藥物喇!!* Case7另外,佢既孫女,因為健康問題,從小就要服食藥物,導致肥胖,沒信心,常被同學取笑,學業成績也不好, 同??一齊以早餐形式1年減去二十多磅,最重要係自信心返哂來!! 學業愈進步了不了 =)* Case8, 有一位女士10年前用這個產品,用6個月時間共減去33磅,10年冇反彈過 =) 佢本身有嚴重皮膚敏感,佢用埋護膚品,改善左佢既皮膚問題 =)* 我個fd就用3個月時間減20磅,全身17寸!!* 重改善左嚴重鼻敏感同腸胃敏感&經期的不適 =) 佢曾經面部二度燒傷過(比你依家嚴重好多 = =|||||), 醫生告知會留有疤痕 睇左一星期專科都唔得既時候 用左呢隻保濕Mask同埋 Aloe gel 竟然令傷口短短4日間完全癒合!! 一D疤都冇!! 之後因為傷過既皮膚 其實既係老化左既皮膚* 令到面部有好大既色差.. 好勤力咁用果酸乳霜令到佢個零月膚色完全同本來既一樣~*|||||睇下我個case.幫到你^^ 運動係ok.但要有好大恆心同埋堅持去做! 而且運動姿勢唔正確仲好易受傷同埋有反效果! 你係咪想型d,令d,fit d又健康d? 我知道有左個簡單又健康既方法啵! 我朋友本身肥肥地.呢排見佢fit左! 佢用左1個月減左10磅.其中9磅都係脂肪! 依家越來越瘦! 但係佢面色仲好過以前!好健康! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係網站既顧問幫佢改善身形, http://www.yourhealthyshape.com/betrue [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 而我好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 用左顧問既方法3個月增左9磅, 不過個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 最開心改善腸胃敏感同嚴重既便秘問題! 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 同時仲令身體健康左,個人fit左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐!|||||你好,如果你真係想減肥,你可以試下我既方法。我用一種冇任何藥物成份又冇副作用既產品減肥同埋佢地又識得用卡路里去控制我既體重,令我係一個星期內減左7磅,連難減既手臂、肚腩、大脾都減左唔少吋數,最重要係唔會反彈又唔會貴,同埋佢都唔會係咁sell你野又跟得好足係好難得既。 咁咦個係我個人親身經驗同你分享。 如果你有興趣,可以聯絡我顧問, 你可以係咦個網址填上資料,等佢更了解你生活、飲食習慣,咁幫你就事半功倍啦。 http://www.yourshapedesigners.com/tracy (按入聯絡我們就得既啦)
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()