標題:

天使街23號o既結局

發問:

我想知個結局呀,,,, 我要詳細...清楚o既... e.g.::::::李哲羽+金月夜佢地會點,,, 蘇佑慧會簡邊個,,, 金月夜o既身世之迷.....等等... 我知惡魔的法則+1王9帥12宮都有講,,, 但唔想睇簡體 希望知o既人可以幫幫我,,,, thz~ 最好講哂成個結局出黎呀,,,,,thz 更新: 我想知佢地最後點,,,, 佑慧會簡邊個,,, 佢地點pk,,,,邊個會win... thz

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

天使街23號結局:蘇佑慧在海邊小城找到頭部受傷的金月夜,兩人在海邊對望時,李哲羽也來了,三人就這樣站著,蘇佑慧沒有作出選擇。 惡魔的法則:蘇佑慧、李哲羽、金月夜上同一所大學,他們約定在大學畢業時決一勝負。 金月夜身世:金月夜是金映明的同父異母的哥哥,也就是說,他是金家的私生子。

其他解答:

http://www.joustar.com/ShowCatalog.aspx?BookID=700472 呢個網有得睇~有繁體/簡體~ 不過慢小小......
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()