標題:

我22歲竟然瀨尿......求救

發問:

我22歲啦,,好耐好耐無試過瀨尿.....我而家有肺癆既,,日日都要食藥 琴晚訓教,,病病地,,好眼訓..突然發夢all尿,,即刻彈醒左,,,控制到 即刻去左廁所all尿,,我諗緊唔會失禁卦..但我控制到..我忍到 瀨完之後急尿都忍到 會唔會係個別例子,,例如太累,,所以瀨左一次呢? 搵人幫幫我,,thx

最佳解答:

人在夜裏是在熟睡的狀態時,身體都是放鬆的。所以無論打鼻寒或瀨尿都是不知不覺地發生。瀨尿會醒是因為會感覺到濕。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

瀨尿係過份沉睡或睡前飲水太多,以致熟睡後雖有尿意,也不願起床上廁所。
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()