標題:

14歲戴隱形眼鏡

發問:

我今年14歲 近視700度到 鏡片好厚 覺得有d唔方便~~ 如果去到d眼鏡鋪到配 d人會唔會叫你唔好配遲d先嫁?! 岩岩開始戴應該戴邊類型!?(即棄?月棄?一年?幾年?) 同埋d人講話只可以戴10年係咪真嫁?!~ 10年點計嫁?!~ 係咪到左24歲就以後唔戴得?!~ 仲有即棄/月棄個d+埋生理鹽水呀藥水呀個d1年大約要用幾錢嫁?! 更新: 我唔係想買大眼con 同埋之前問過眼鏡鋪d人 佢話我隻眼大 出面個d個唔岩我 要訂做 更新 2: 姐係我24歲既時候隻眼都唔會有d咩問題出現?!~(個d咩症咩病個d~~) 咁費用方便呢!?~ 2week換1次加埋藥水呀個d成年計落要用幾錢?!~

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

冇話得吾得嘅.. 我有200幾度近視,,眼鏡都冇帶過就帶con la!! 都市閒情戈d專家都講過話12歲已經可以帶con la.. 不過就好睇你處理戈方面... 至於你話去眼鏡鋪配會吾會叫你遲d先配.. 我就未試過尼種情況!!!佢會講吾建議先.. 因為你眼球都發育成熟(佢甘同我講) 你真係要配,,佢地都吾會吾比你買...仲會幫你搞埋d手續佢..驗埋眼!!! 有得賺錢又點會吾比你買尼?!*係咪?? 我建議你買2weeks戈d con lo!!! 你係新手...即棄con好難除架wo聽講,,, 1年戈d就會積左d細菌...吾係甘好.. 同埋尼,,,你吾好去戈d咩眼鏡88..a-look戈d配呀.. 貴好多架!!!你去戈d吾係有好多分店嘅會平d!! 又吾會話係假,,話晒都打開門口做生意呀!!! 我今日12歲,,,升F1 我都係早戈幾日先配完黎=]

其他解答:

哈佬,,你好 其實我覺得你先買一年con會好d,, 試下自己得唔得先丫ma 同埋2家好多人都好後生10幾碎就帶con架喇 唔洗驚有d咩危險 其他人都冇事 不過最好同屋企人商量下先 因為買con係要長期比錢的,, 其實都唔算長期既,, 但係要買藥水個d 睇你用咩con啦 年con既話 平平地既 一年3係500~600蚊左右 但係就令足成年 直得既 如果有需要可以 add 我msn/e-mai比我 lokaling2001@hotmai.com 如果想買con既,,都可以同我買 http://www02.3boys2girls.com/viewthread.php?tid=364863|||||你可以到拍賣網度買 買1年的會平D 1年果D都5係好貴 都係百幾到... 可以去呢個網看看 http://www4.3boys2girls.com/forumdisplay.php?fid=249 同埋以前D隱形眼鏡先係戴10年 衣家D隱形眼鏡可以戴超過10的|||||其實18碎先戴con會比較好. 因為14砰既眼睛仍然系度發緊育. 而戴con就會阻礙倒眼睛既呼吸. 從而影響眼睛發育. 咖上妳有成700度近視 . 鏡片又厚 甘樣只會更咖加重眼睛既負擔 如戈妳想去眼鏡鋪到配既話. 我健議妳不如配翻眼鏡丫? 因為我本身毛戴眼鏡 . 所以之後既問題就答妳伍倒勒=)
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()