標題:

14歲開銀行戶口問題-

發問:

我今年15歲,依加14年尾先15碎,想開一個銀行戶口. 想要有提款卡!比較方便既!多人用既! 中銀/滙豐/恆生邊個比較好? 申請個時洗唔洗比手續費?張卡系唔系可以即日拎到? 須要帶d咩去?冇學生手冊可以戴學生證?家長住址證明個d. 邊d可以副本?邊d一定要正本? 家長要陪同?最低存款額系幾多? 同埋系咪要戴出細紙?證明親屬關係?但系我改左名!咁點? 中銀未夠16碎系咪一定只有紅簿仔用?系咪比較麻煩?姐系點? 唔該^^ 更新: bh ; 下唔明-_-中銀有卡的?未夠16碎.. 更新 2: 我依加14碎.年尾先15碎.我未夠15歲.. 戴出細紙?但系我改左名!-有冇問題咖? 冇得即時取卡咖?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

夠15歲又想有提款卡既,恆生岩你多d. 唔止有eps服務既提款卡,夠15歲已經可以申請埋master card(alpha card) 申請時帶身份證,寄出日期起3個內的住址證明,出世紙. 建議帶正本,到時staff會幫你copy. 最好家長陪同,作證明親屬關係. 申請好時要入$500去你戶口(呢$500係取卡後隨時可提走).同埋簽名 1-2星期會有信通知你取卡. 到時比身份證作查閱,簽收就得. 15-18歲開既ac不設最低存款額($0都可以). 呢個ac唔會有紅簿仔的, 要查結餘只可以去提款機,e-banking或者月結單查. 提醒一下,取卡後應第一時間去提款機改密碼. 2012-01-18 02:37:46 補充: 我之前有個唔係香港出世但住香港好耐既fd無香港既出世紙批唔到開戶,但半年前"聽聞好似"恆生收番呢個policy,"好似"唔洗再要出世紙,之後佢就開到ac啦. btw,建議你都係帶埋出世紙到恆生分行問問staff先,唔洗排隊,慢慢坐住等staff幫你搞睇睇得唔得.

其他解答:

開囗去中银開個不需要平均每月户囗要有港纸伍仟元及很多時間銀通機不需要排隊張卡通常開戶囗壹星期後有第壹張卡及張卡有問題免费如果遺失要手绩費補領帶身何證住址證
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()