標題:

(14歲) SK-II , 化妝品 ,護膚品既問題

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

-我14歲, 早前買左SK-II d產品, (洗面,神仙水,面霜果d) 個sales話系young line野 -聽人話SKII系for d老既女人用既. 系咪真? 我依+細細個用會吾會對皮膚吾好? 不過d野3個月就應該會用完, 到時應該吾再買. -甘我呢d年紀應該用邊d牌子既護膚品好? 最好系冇乜吾好既comment, 吾好甘貴 -仲有牌子既粉餅,蜜粉個盒靚`而且滑d? 更新: shi t; 要賣廣告吾好黎呢度

最佳解答:

我印象當中,SK-II係冇young line wor... anyway,都有人分析過skincare冇分年齡用,只不過當中既成份睇下young skin承唔承受到姐~ 其實你14歲,唔應該用到SK-II呢個brand~14歲皮膚應該仲係好彈性,冇乜問題,如果係偏油性既應用oil free product,一般做好晒3-step已經好好~再等你大個d,再用下d骨膠原﹑抗紋,但你依家都唔洗~ 你可以試下orbis呀,vichy同regene呢幾個brand,simple得黎有效果~

其他解答:

SK-II ??你宜家先14歲.....過多廿年先用都未遲啦~ ^^ 我覺得如果呢個歲數用 Loreal 都OK啦~ 我就用Kiehl's既護膚品既~因為有藥用成分同埋純天然.... 仲有Sofina d產品都OK好用架!!佢d粉都幾滑架~ 得閒去睇睇丫~不過你真係唔洗用到SK-II啦~|||||SKII係合適年紀較成熟人用,你太細唔需要用倒SKII,不過你可以繼續用但如果有爆暗瘡情況出現,你便要停,我敎人美容護膚,希望我意見幫倒你,可以介紹經濟又好用護膚品比你,有問題都可問我 msn:mmcc0201@hotmail.com|||||你咁細個用SK-II d產品.. @@ 如果你咁young又想用護膚品keep.. 你可以用AT line ge護膚品.. 你上去睇下 http://www.mizumizuspa.com/Product1.asp 我自己用左3個月都幾ok.. 同埋佢d野都唔你好貴對比起SK-II ..
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()