標題:

我想搵15歲做得ge工

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如題.... 我到7月先15(F.2)歲,有d咩工可以做... M記同冒險樂園都5請.... p.s我5要網上賺錢..........

最佳解答:

其實由於有勞工法例o既關係 好多僱主都怕麻煩而唔想請d 16歲以下o既青少年做野 因為請o左佢地好易不知不覺便犯法 如青少年做到夜晚幾點都唔收工便屬違法 我相信肯請15歲o既青少年的僱主唔多 最常見o既有m記同kfc 我都想知m記點解唔請你... 會唔會係米你染頭染到不同顏色 定係見工時態度唔好呀? 抑或係你見果間m記無空缺.....>_< 你都係俾心機讀多年書先再諗做野問題啦~

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()