標題:

陽光洗衣便利店:9-6-08 多生意.掃客走.不知所謂

發問:

陽光洗衣便利店:9-6-08 多生意.掃客走.不知所謂 星其一洗星其五令 叫我去前面果間不知所謂 屈地街店 香港西環屈地街28號地下 吾好幫佢.態度不知所謂

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

本人是一間美國NYSE的上市公司的拓展員, 公司擁有強勁品牌,碧咸都使用我地的產品. 號稱 百萬富翁製造機 的公司. 現正開拓大中華區的業務, 正在尋找 認真積極 的全職或兼職拍擋! 如果你有興趣把握機會,可以登入以下網址深入了解 www.whynotyou.hk/bill 如果你是我們要搵的人,我們會有專人連絡閣下.

其他解答:

祖兒, 我比班八婆攬, 你又係?????? 2010-09-07 10:24:06 補充: 我比人綱絡欺凌...警察都理唔到, 邊個可以幫手, 根本就冇皇法可言|||||久唔久都出這個post,咩意思|||||佢哋有個上門收貨,送貨,仲賤,直投想掃客走,真係不知所謂,我幫襯咗佢成年,依家都冇再搵陽光洗衣啦!1號收咗啲衫去洗,成廿幾號先送返嚟,打電話比佢個司機,就話收咗工,一個推一個,有次攞咗條成2000蚊牛仔褲去洗,仲唔見咗.
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()