標題:

17歲....可以高幾多!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我仲有幾個月就17歲..但係得15幾cm..大約156.. 我想問我仲有冇得高,,如果有... 最多同最少可以高幾多? 我14歲黎左m!

最佳解答:

18歲先冇得高姐,仲有一年,不過我相信高就唔會高好多,因為你x(英文字母)左......... so你要珍惜li一年喇,打多d羽毛球,跳下的運動lo.......對高d有幫助咖.... 不過最重要係你高唔高得過你ah媽,因為多數女仔都係高過ah媽,遺傳的問題.....所以最重要係你ah媽高唔高......

其他解答:

Very good|||||16幾cm 可以高D|||||如果係男仔ge話, 應該仲有幾年高 但可惜, 你可再增加ge高度應該唔會太多 我諗大約最多有1~2cm高而已 最少,亦都係最消極ge講法, 就係停止增高啦 不過如果妳ge 志願唔係需要「高人」ge工作 (or 一些關係男女關係ge野啦,whatever) 156左右對一個女仔係差唔多嫁啦 妳要明白一個人ge高低除左決定於妳做幾多運動 仲有遺傳因子 同埋好多唔同ge因素 希望妳可以去到妳ideal ge高度啦|||||16幾lo|||||其實17歲已經生長得7788,雖然你14歲黎m,算係慢发育既人,但係就算有得高,都唔会高太多 依小弟猜測,有可能会唔再高,如果再高,都係大多160多小小~|||||17歲己經沒有得高幾多 .
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()