標題:

今年六四燭光晚會幾點?

發問:

我想問今年六四燭光晚會幾點開始同係邊舉行? thx~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

六四燭光晚會 04-06-2009 8:00p.m. 維多利亞公園舉行

其他解答:

首先我想講我係中立的,我只係求真相(千萬不要以訛傳訛,人話有你就話有)首先我想講D人成日話六四屠城,有坦克車輾過D人民,但係由89六四至今所有流出的新聞片段,相片,影片,總之一切可以証明發生過呢件事証據,我係見到係有好多坦克車及軍警,但係就見唔到所謂既屠城或者有坦克車輾過任何一個人民或學生,但可能有D人會話係大陸禁止所有有關呢件事既野流出,但係我就唔係好信大陸政府咁好野,可以杜絕所有訊息,連屍體都搵唔到,如果真係咁好野就唔會大部分所謂民運領袖都走到去美國啦,人都走到反而少少証據都流唔出,無可能掛(如:亞富汗,伊拉克,北韓這類美國所謂既邪惡核心封建國家,都有D相片,影片或新聞片段流出啦,又或者之前西藏都有啦)所以我都希望有人可以提供有關呢件事既証據(希望唔好同我講好多人都係咁講,口述的話講咩都得)另外我覺得應該係有外國國家支持,如果唔係就唔會剛清場那些民運領袖已經去咗美國,但係我覺得大部分學生都係想為自己國家好,但就可能比人利用咗喇,因為D所謂民運領袖依家就去咗美國住洋樓養番狗已經唔再理國家,民運,六四既野(之前外國電視台走去訪問吾爾開希問他會唔會在國外再攪關於國家民主既事或者悼念六四,但係佢一於唔答,唔接受訪問,但係佢自從去咗美國之後就原全再無提起過六四,佢本人係唔係為自己國家好定係私底下同第二D國家有協議或交易真係司馬昭之心路人皆見)希望你哋唔好比人利用|||||應去六四燭光晚會, 因為香港人當年有分害死學生, 當年落力捐錢+物資要求學生留下死守, 鬥到中共落臺, 高喊: "不自由, 無寧死". 最終變成事實. 因此一定感到抱歉. 李卓人, 司徒華.... 為可不一起去實行"不自由, 無寧死"?? 中國自由了嗎?? 發槍給人民打上北京才英雄!!!|||||好似係 維園, 6:30pm
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()