標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

13碎女仔..增高..

發問:

本人就快13碎.. 系肥妹一名,,身高得151.. 父母都唔高..唔過165.. 09年1月頭開始有月經.. 1.想問下咁嘅情況下..我大概可以高到幾多?? 2.我由細到大都日日飲奶..唔系飲奶可以高得快D架咩? 3.我由4年班到依家中一..只系高得15CM..系唔系超矮? 4.系咪高到13碎就冇得高..?我重有唔夠一個月就生日啦..真系好驚冇得高.. 5.父母嘅身高系咪會好影響到我嘅身高? 6.開頭提過本人系肥妹..本身諗住今年暑假去跑步減肥,,,跑步會唔會影響我長高? D人話想增高就唔好減肥..咁我應該去到幾多碎先開始減肥好??? 請幫下我.~!!!THZ 更新: 其實我主要系想增高-_-"

最佳解答:

1.啦,你高幾多我唔知,但係月經一來,發育差唔多停,就算高,都唔可以高得好多! 2.飲奶主要係比營養佢,唔係用來增高 3.都唔算,呢層你放心b0r‵ 4.咁又唔會高得小D姐== 5.父母既身高,呢個係先天。而後天就要靠你自己,多D做運動(例如:跳繩同打藍球AND比多D營養佢 6.跑步只會令你減低D卡路里,姐係有減肥作用,唔會影響你GA身高 減肥Whattime都得 睇你有冇恆心同受唔受得住誘或姐=3=

其他解答:

生得唔高唔緊要, 其實過左發育好難會再長高, 可以著隱形增高鞋墊,著晌鞋裡面冇人發覺, 立刻高倒 4-8cm 呢! 呢度有好多款可以選擇, 有 d 係膠, 有 d 係水晶矽膠, 有 d 係氣墊架, 好多韓國明星都有著架! 45 這款是膠的 5cm,有三層高 波鞋皮鞋高根鞋適合! 58 款那款有氣墊 5cm,有 2 層高 波鞋皮鞋適合! 55 那款矽膠的 4cm, 有 4 層高 露腳脂高根鞋適合! 當中最舒服是 矽膠 和 有氣墊的!有問題可以問返我呢 =] 我係嘉嘉的長期客戶黎架, 同佢好熟, 若果您話我介紹, 就可以多送您一包超好用的紅酒調理霜, 又黎保濕除死皮架, 您可以 email 佢話係 BYC 介紹, 有紅酒調理霜可送, 就可以了, 有乜問題都可以 msn 我, 我msn jj881238@hotmail.com http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=kakahealthcare&u=kakahealthcare&clf=8
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()