標題:

我要識d嗲功.嗲24歲男

發問:

我14歲要嗲個24歲男 俾多d example我 謝謝謝*

最佳解答:

其實你得果14歲..本身就唔駛點去嗲一個大你成10年既人.. 因為得14剪既你..對佢黎講已經係最可愛.. 我唔知你係咪想好似lover咁去嗲佢.. 但係我覺得,如果你係對佢有意思想去嗲佢多d既.. 不妨有時扮下蠢,,佢會覺得你更加可愛~ 24歲既人,唔同我地,佢地已經有自己既思想,唸野都比較成熟 如果你本身就唔係咁,而你刻意去嗲佢,扮出黎既話... 對方係一定會知道..而且會反感.....成熟既男人...係唔會鐘意"假"既女仔... 反而純真D..少少蠢..可愛..又活潑既女仔係佢地既死穴~ 所以建議你...做番自己...唔駛刻意去做D咩... 拎可扮蠢..有時用Q d既聲...反而令佢覺得你更加可愛!

其他解答:

嗲還嗲..千萬不要太嗲或經常嗲!! 因為唔係個個男人都受依套!! 24歲男..係未已經出黎做緊野? 建議你..多點關心佢會比較好!!|||||要小鳥依人,下下都要溫柔體貼 千其唔好亂發脾氣 仲要扮弱質千千咁 男人為左想保護你 就咩都肯為你做嫁啦

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()