標題:

胸部發育問題 ---16歲

發問:

我依家 16~ (就來17) cup size 係32A, 咁好細呀 ? 阿媽話太細, 點算?

最佳解答:

胸細有以下因素: 1. 飲食問題,或胡亂節食,變成應大不大 2. 遺傳,呢個佔少部份,不過都有關連,我自己就遺傳我媽咪,15歲左右已經C級,仲要戴有鋼線既BRA 3. 戴錯BRA或戴BRA既姿勢不正確,令乳房脂肪向其他部位走,鬼祟肉一般都可能係唔識戴BRA而引起! 可以考慮食燕窩,不過除會令乳腺增生,亦可能因為胸大容易日後有CANCER 老實說,一家唔知一家事,胸大既人都有胸大既煩惱,我覺得適中就好,如果你太瘦,就算有C都唔好睇啦!

其他解答:

多d比對波比男人吸吮, 個胸就會變大, 乳頭會突出 同我傾msn對妳會有更大幫助 yungyungyung20062006@hotmail.com|||||按摩你的胸部或搓你自己胸部,刺激你的荷爾蒙,胸部就會大|||||聽人講飲豆漿同食雞可以令胸部大D......|||||你要早sleep旱起,定時eat dinner,3餐都要eat,每日drink milk|||||食多D木爪可以令胸部大D ga~ 吾系到時就真系波平如鏡.....xD"

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()