標題:

我想問呢如果陰巠向左邊彎左 大約20﹣35度 咁我E+點做? 洗5洗睇E生 如果要有冇介紹 仲有大約幾錢

發問:

我想問呢如果陰巠向左邊彎左 大約20﹣35度 咁我E+點做? 洗5洗睇E生 如果要有冇介紹 仲有大約幾錢

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

首先聲明我係以專業資格回應你嘅問題..吾係口噏噏吹吓水就算.. 大部份男性都有陰莖微彎既情況,20-35度角之內亦屬可接受程度. 只要彎曲狀況由根部開始向前彎35度之內..不是由陰莖中部才開始 突然彎曲.(當然以興奮勃起狀態計算).對性生活是绝對利多於幣的 因為一條微彎既 J J 相對比一條直畢既 J J 優勝在性行為時對女性增 加更多更大既壓迫感..只要彎曲程度不影响房事..識轉彎既 J J 绝對 係一條值得驕傲既 J J ..咁你又為何要喬立過正呢..?? 况且不論手 術費用多少..陰莖組織由眾多海绵體及精密血管組成.手術後因要 切除部份海绵體及接駁血管..你估你條 J J 會得番幾成功力..?? 希望你既發問只出於知識範圍及好奇..千祈吾好真係咁博......去 玩 J J 整形.....*_*

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()