標題:

各位:有咩辨法知道佢對我有Feel...等等其他辦法???? 「佢今年29歲、男-雙魚座.」「我就今年32歲、女-天

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我同佢一間公司,初初我入去做大家根本冇Feel.只係工作 ! ... 顯示更多 我同佢一間公司,初初我入去做大家根本冇Feel.只係工作 ! 吾知點解..呢排突然間我對佢有感覚..我其實之前叫個女同事暗示比佢知話佢似我以前BF.個樣子....之後佢係公司都有望下留意下我...初初我地大家望到對方既話,我就即刻望去第二度..但係佢沒有點聊我傾偈..同埋佢初初都有望我..之後吾知點解呢幾日..我感覚到佢突登吾望我,...我想知Why初初有望對方..其實我想知佢有冇喜歡過我...????不過我聴公司D人講佢5,6年都冇拍拖..佢個人都好似幾怕醜甘..耐向其實會吾會影響佢吾甘追女仔架...???我其實都想比佢知..我對佢有Feel..但又怕佢對我冇Feel...如果真係冇,我會吾知點好,..好瘀..!! 各位:有咩辨法知道佢對我有Feel...等等其他辦法???? 「佢今年29歲、男-雙魚座.」「我就今年32歲、女-天蠍座」我想知我地有冇可能拍拖

最佳解答:

如果你地個星座好夾,, 咁你係咪會冇咁認真先? 如果係就唔得啦,, 只係靠星座係唔得架* 呢d嘢應該靠自己!! 所以星座夾唔夾根本唔成問題~ 最緊要係你地姐~

其他解答:

淨係睇你短短一篇內容,又好難講到佢對你有冇feel喎.... 星座既野,唔好盡信,要信既就信生辰八字、占卜...... 點解咁講?因為我覺得呢d有理據過星座囉!加上我自己都對呢兩樣係信既! 咁講啦,唔肯定對方既心意,唔好表白,更唔好心急,睇定d先! 如果佢係一個怕醜既人,咁即係慢熱、被動,咁要知佢對你有冇意思,好難! 再睇定d,先可以試下主動認識佢,唔好再等佢主動,識咗、多野講咗之後再慢慢了解對方,繼而試對方反應、心意.....答案,自自然然就會出現! 祝你好運!|||||難DD........
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()