標題:

感情煩惱 help

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Sorry!可能有小小亂同埋長左小小,但俾小小耐性睇埋佢!我宜加暗戀緊仲女仔(呢個月先開始鐘意佢),個女仔係我隔離位。佢平時對個個都幾熱情下,成績幾好。話說呢排要練學校個表演,同佢傾多左好多計,有一次放學果陣有幾隻狗係門口,果陣我地成班人一齊行緊嘅(有男有女),但個女仔無啦啦翹住我隻手,叫我保護佢(佢驚狗)。... 顯示更多 Sorry!可能有小小亂同埋長左小小,但俾小小耐性睇埋佢! 我宜加暗戀緊仲女仔(呢個月先開始鐘意佢),個女仔係我隔離位。佢平時對個個都幾熱情下,成績幾好。話說呢排要練學校個表演,同佢傾多左好多計,有一次放學果陣有幾隻狗係門口,果陣我地成班人一齊行緊嘅(有男有女),但個女仔無啦啦翹住我隻手,叫我保護佢(佢驚狗)。 又有一次課室個門未開,我地成班係到吹水,講講下唔知點解有人講左句“你同佢有野嫁嘛”話我同個女仔有啲野,個女仔冇乜反應咁。但之前佢啲fd都有講笑咁講,講過佢同唔知邊個男仔有野,但個女仔即刻同佢啲fd講“你講乜吖”(有啲激動),但今次就無乜反應。 平時我同佢都有whatsapp下,有時就我搵下佢,有時就佢搵下我,佢係whatsapp到對我幾好,但番到去學校就比較冷淡。 其實我之前有約佢單獨去食早餐,佢都應承左話去,但我果朝唔知醒,無去到,之後反到學校佢好似唔係幾想理我咁,後尾wtsapp問佢係咪嬲左我,佢話冇嬲,仲話佢都成日放人飛機。 之後我想請佢食番餐飯賠罪,同佢講話我請佢食飯,問佢想食咩,佢又唔理我,無視左我條問題。 佢話8月會約我去海洋公園(op),當然有其他fd都係到,佢本身畏高,唔敢挽機動遊戲。每次去親都去睇下啲展館算數。呢一次咁難得有機會,我想同佢單獨相處下,但又唔知有咩籍囗唔挽機動遊戲,若果成班fd都去挽,得番我地2個嘅話,班fg又一定會有野講,又唔想到時令佢太監介,而且佢個女仔fd應該會陪佢睇啲館,又諗唔到有咩藉口洗走佢個fd,點算好? Ps.我啲fd知我好鐘意挽機動遊戲。 個女仔啲fd感覺到我鐘意佢,都有主動嘗試幫我,但我冇親口同佢啲fd講我鐘意佢。 1.有咩方法可以係op到爭取多啲同佢單獨相處嘅機會? 2. 其實我會唔會主動得濟嚇親佢? 我主動到差唔多個個都感覺到我追緊佢咁 3. 其實我分唔清佢對我係朋友果種熱情定係朋友以上嘅熱情!似係邊種多啲? 4.一時對我熱情,一時對我冷淡,即係點,佢對我有冇意思?

最佳解答:

哇哇, 首先好榮幸成為第一個發表意見既人 . 答問題前, 先講下我所看到的內容, 所得出的睇法. 1.果陣我地成班人一齊行緊嘅(有男有女),但個女仔無啦啦翹住我隻手,叫我保護佢(佢驚狗) 冇特別理由支持佢鐘意你, 好可能只係咁岩,位置上你係佢旁邊, 所以先翹住你隻手. ( 你以後更加要多D接近佢, 多D站旁邊XD) 2. 但個女仔即刻同佢啲fd講“你講乜吖”(有啲激動),但今次就無乜反應。 好難講, 好難憑呢點講佢鐘唔鐘意你, 而且估估下, 冇用, 唔重要. 3.其實我之前有約佢單獨去食早餐,佢都應承左話去,但我果朝唔知醒,無去到.佢話冇嬲,仲話佢都成日放人飛機。 你都算勁啦, 大哥. 第一次約人就咁. 冇嬲是假的, 好肯定, 不過咁小事, 應該已經原諒左你. 至於佢點解唔答你問題 (關於食番餐飯賠罪) , 好可能你問的技巧差, 所以冇心情答你. ----------------------------------------------------------------------------------------------- 1.有咩方法可以係op到爭取多啲同佢單獨相處嘅機會? 一堆人冇啦啦單獨相處,基本上會好唐突,好尷尬,我個人就唔建議,所以一班人去就應該一班人玩得開開心心,不過你可以不停在她旁邊,接近多D. - 坐旁邊睇海豚表演,埃埋少少,無意下膊頭貼膊頭.(建議你帶定紙巾, 水, 表現細心, 因為曬到傻, 我6月先去完XP) - 一定要去企鵝館,凍到飛起,借D意話好凍呀, 埃埋去撞一撞佢, 然後當無事. 2. 其餘問題,字數有限,總括講一下. 你盡左力就OK,女仔願意接受你,自然會有非常清晰的反應俾番你.唔好成日攞少少事出黎估估下,喜歡就追佢,追完盡左力就睇佢反應,佢唔願意接受你都冇計.(此為之追女正路.........邪路? ....從不教人) 有問題隨時PM我,我好得閒XD

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()