標題:

理科升中六轉文科!!!!

發問:

我係今屆畢業生, 讀左兩年,覺得phy & chem 真係搞到頭都大晒... 想係中六轉返文科,今年成績都應該夠分升既... 住東涌,請問有邊間好d又近d既學校能夠轉科呢?? 對前路好徬徨... 希望大家幫幫手!! thx!! 更新: 我係讀中英數,phy chem bio,geo 7科 chem & phy應該得e 中英數應該有cdc geo有c 唔知得唔得呢? 更新 2: 我想讀通識& geo !!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

但你本身學科 組合如何﹖我識有人讀九科,中英數、phy chem bio,仲有三科文科,咁樣轉又唔同喎﹗好多學校就睇你文科成績先收的﹗例如你phy chem bio 攞abc,但文科果幾科得def,佢係計你def 的分架﹗ 2007-05-26 16:08:52 補充: 咁我估你想中六讀geo啦﹗仲要問兩個問題,一、你原校會否收你 (政策上、開的科岩唔岩) 二、除左geo仲諗住讀乜﹗ 2007-05-27 11:07:59 補充: 想升大學,最少要有兩個AL,除左GEO,你仲可以讀乜﹖我地試過有個同你差不多的學生,又係冇讀我們開的科,佢想讀「中史」,因為會考冇讀過,都冇收佢,後來佢搵其他學校。

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()