標題:

關於投考機場保安的一些問題

發問:

我想問下關於投考機場保安的進度和流程, 例如我想在3月1日加入做保安, 咁應該幾時投考? 我張履歷電郵過去之後, 大約幾耐會有面試? 面試之後 係咪要驗身? 驗身報告幾耐會出? 通過面試同驗身之後, 仲有咩程序先可 以簽約? 整個流程大約需要多少時間?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1/. 如果你想3月入去做, 現在便要申請. 因為他們要安排面試. 2/. 你張履歷電郵過去之後, 大約等14至21天內會通知你面試. 如果過了此期限, 便當落選論.但你收到機場保安有限公司 (AVSECO) 通知你面試日期及時間. 便要準時到達, 否則他們唔會請你面試. 3/. 面試之後如果他們決定請你, 你便會安排去指定診所驗身. 4/. 驗身報告約七天內會出報告給機場保安有限公司. 5/. 通過面試同驗身之後, 會有五天上課教授機場保安知識. 於五天課程內有三次測驗, 如果其中一次未能測驗合格, 便可回家了, 因為你不合格做機場保安了. 但假設你通過所有測驗, 便會同你正式簽約, 並且這五天上課還有錢給回你. 6/. 整個流程大約需要一個月時間(由申請至測驗完畢) 備註欄: A/. 如果你搵到另一間保安公司請你, 請你不要去機場做. 因為有很多人未做夠三個月都會自動消失. 因為機場保安有限公司不是一間好公司.再者, 請不要給廣告吸引, 根本沒有任何進升機會除非你刷鞋就另計. 就算升你做隊長又如何? 便一樣給上司及下屬玩. B/. 新入職是做 SO, 隊長 SS, 以下四個職位一定是留給退休警察 SI, SSI, AM, M. 所以你自己想你可到邊一個職級!!!

其他解答:

我都係機場保安打過工… 雖然我唔係做保安,但係我係做文職的… 當年 (2000年) 我去見工,預時間預得非常鬆,由出門口到見工時間,相隔兩個半鐘頭。 好在最後無遲到… 如果你真係好想去機場保安做野,見工當日帶街道圖,同埋主動問人點去,咁樣會好好多… 不過呢間公司好衰架,我勸你最好唔好去呀! 你疊埋心水搵其他工好過啦!
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()