標題:

急`40分.美少女戰士簡單問題.

發問:

我想睇ah. 我想問下咩系ss.r.s.? 姐系時代?定系咩呢.? y0utubE個D吾齊既?得幾集甘. 土豆個網就勁慢-0-. 同埋f0xy好亂呀.又Dl得耐. 有冇線上睇?` 40分,急.!tHz!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

首先呢... 美少女戰士分為5輯 第一輯係叫 初代 第二輯係叫 R ---R stands for revenge[報復],,although好似解唔通...但係直子小姐為劇場版作左首moon revenge...可能e個真係正確嘅meaning...但個人認為reinforce較suitable 第三輯係叫 S ---S stands for super 第四輯係叫 SuperS ---SuperS stands for super super[其他愛好者都係咁解]...不過super sailors都幾fit in 第五輯係叫 Sailor Stars 同埋我都唔係幾suggest你睇youtube果d... due to quality嘅問題...同埋大多係日語,,,英文字幕 土豆&foxy就886 所以我都係suggest你搵黎dl啦... 一係去verycd.com 一係去漫遊online度dl[我up嘅...=p]

其他解答:

你可以去fOxy dOwn.. 或者可以去百度dOwn.. 再或者可以去d論壇dOwn.. 1.www.uwants.com 2.www.discuss.com.hk 3.www.failforum.net 4.www.catcatforum.com 5.www.todou.com/my/soft/speedup.php 如果想即係有得睇oR聽.. 你可以去 1.www.youtube.com果度seach. 2.www.youtube.hk果度seach.. 3.yahOo videO 4.www.6bb.com 5.www.8ttt.com 6.www.6621.com 7.hk.music.yahoo.com 8.www.moov.now.com.hk 9.app.tvb.com/music/ index.html 10.www.56.com 11.www.city88.net 12.usic.sina.com.hk/cgi-bin/mu/index.cgi 13.usichk.org 14.ic.hinet.net/himusic/index.jsp 15.eb.ezprre.com 16.bbs.moninet.com.tw/board/forums.cgi?forum=40 17.www.lemonmusic.com.hk 18.www.tudou.com 19.www.xiaoli.cc 希望可以幫到你啦^^'` 圖片參考:http://mungchacha.com/discuz/images/smilies/emotion01.gif|||||哈哈, 相信我會幫到你.....本人是美戰達人~~~ 1. SS= 第四輯的簡稱, <天馬. 新月惡夢篇> (我改的), 正確是代表 Super Sailors 的 "Super S" 2. R= 第二輯的簡稱, <三十世紀未來東京. 黑月帝國篇> (我改的) 正確是代表 Revenge 的 "R" 3. S= 第三輯的簡稱 <外部太陽系三戰士. 聖杯篇> (我改的), 正確是代表 Super Sailor Moon 的 Super= "S" youtube....由於quality 及language 的問題, 我並不suggest 你止去睇啦...... 線上睇一般會load好慢, 也有不齊或有會cut 的情況..... 我是買碟睇啦.....|||||你講果D 『ss.r.s』我就唔知! 但我知邊度有得睇! PPsteam 有勁多野得只需5MB! 有你想睇o既野全套但佢不斷順住播放, 冇得撰睇第幾集,升級可能有! 另外呢個Software你安裝緊果陣係亂碼黎, But安裝後你會睇得明佢UP咩! 希望Help到你! PPsteam下載地址: http://dokhoso.3forum.hk/viewtopic.php?t=493 2008-04-06 18:46:11 補充: 補充: 解壓縮密碼為http://dokhoso.3forum.hk/ 2008-04-06 18:51:32 補充: 仲有, 安裝果陣會有2次問你一堆野仲幫你選取左D野! 最好就取消晒佢地,因為根本唔知佢UP乜! 隨時會搞到你個Internet首頁轉左、裝左D大陸工具列,搞到勁多廣告架! 你唔取消後果自負!
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()