標題:

排卵期體一問或參考

發問:

我買咗枝電子探熱針,用黎check排卵期體溫,一起身就check,幾多度先係排卵日,人體正常高過37度/98.6度叫發燒,有係人可以教下我

最佳解答:

體溫正常在35點幾至36點幾度左右,當排卵時體溫會突然上升,太約37點幾,如果排卵完,啲體溫系唔會點下降的,到嚟經的時候(如果成孕的話,體溫系維持不變,持續高溫). 排卵期應在每個週期第十三至十五日左右(視乎個人而定,有的在十七至十八日至排卵),所以妳可以去萬寧或藥房買一種叫排卵期測試棒去check(有一隻牌子叫曼秀雷敦都幾好),都好方便的,盒上會教妳點做,如果棒棒顯示有兩條線,就應該在二十四小時內將會排卵,到時就開始行房(比幾天時間去做),機會自然就大啲,唔好浪費啲精子,等待到排卵的一刻(記住每次完事之後,攞個枕頭放系Pat Pat到(墊高Pat Pat)約20至30分鐘左右(其實時間越內越好),唔好沖洗下身,等啲虫虫進入你陰道!我有朋友都係咁做,已經成功咗 (朋友經驗).個人唔好咁大壓力,放鬆啲,太過緊張都好難成孕的. 花膠屬於膠質重的食物,對子宮有一定作用(有黏性). 平時應盡量減少飲凍嘢!食多啲有膠質/滋陰嘅食物,如:花膠,燕窩,冬虫草或雪蛤膏.多食花膠都無妨,因有滋陰同有黏性作用的,都有一定的輔助子宮嘅功能! 涼嘢如瓜類菜類(所有瓜類,白菜,小塘菜,紹菜,娃娃菜都熟偏涼),未有BB前都盡量小食或唔好食咁多. 以下有小小資料可給妳作參考:(未有時,西醫婦產科醫生亦講過,以下東西都會影響懷孕,所以我有的時候,都好小心食嘢). 婦產科醫生比咗張紙我,說有咗之後忌食什麼東西. 忌服:木瓜,苦瓜,黃瓜(即青瓜),節瓜等. 忌飲的東西:含咖啡因飲料,如中國茶,奶茶,檸檬茶,唂咕及可樂等. 每週吃海鮮不可多過四餐,如魚,干瑤柱,帶子,象拔蚌及蠔市等. 以上的食物都對胎兒有一定的影響,盡量忍口吧!不可不信! 木瓜真的很厲害,我試過小產之後無做任何手術,只吃木瓜都可以落掉個胎. 以上資料希望幫到妳. 祝妳早日成功!身體健康!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

冇話幾多度先算係既, 但你要觀察一至兩個月,把體溫作比較 每月某幾日溫度比較高的日子就係排卵期
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()