標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

2pm Nichkhun& f(x) Victoria

發問:

我想問2pm Nichkhun係咪真係鍾意f(x) Victoria嫁??? 更新: f(x) Victoria係咪都真係鍾意2pm Nichkhun嫁???

最佳解答:

我就覺得. Nichkhun中意V媽媽啦; 因為點講都做左咁耐《我結》 而且就咁sweet :DDD 我相信距地會好似亞當咁^^ 至於V媽媽; 距肯落水同nichkhun游水>0< 你話呢>///
其他解答:

e d 你要問nickhun先知啦!! by the way, 睇左咁耐we got married! 我個人覺得nickhun 鍾意victoria , victoria 都like nickhun lo =))
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()