標題:

相機SD card!! HELP!!:D:D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我用勁部Nikon相機...我張sd card喺4GB SDHC Memory Card.. 唔知點解我用個crad reader upload相時..有我之前影ge相,,但之後影ge就冇左.. 但喺部相機又睇到..試過幾次..都睇唔到之後ge相.得之前嗰d..:( 點解呢?!! 喺我個crad reader懷左..定喺咩問題?!?! 有冇知道咩問題!!?!?!緊急!! 希望有人幫到我:D 多謝曬!!xd 更新: P.s. 個card reader寫住可以支援SDHC.. 之前都可以用ga...唔知點解今次唔得..?! 我再試下攞另一部相機ge 2GB card..插入個card reader到.再插入電腦..都喺睇唔到之後d相..但睇到之前影ge相..?!!好奇怪!!?:(:( 但喺部相機又睇到...!!! 更新 2: 都唔喺save喺相機到.. 更新 3: 而且去檢視再到內容將file唔隱藏..都唔得:(

最佳解答:

原因係電腦將D files隱藏左,只要去檢視->內容到將files不隱藏就可以了, 或 好大可能你D相是SAVEo在絛相機內d memory到, 不是 save o在在張card 到, 故在相機playback 時可看到, 拿張card出來係電腦的card reader度看唔到. 你先要從相機save回d 相到張card便可以. 2010-08-17 21:26:37 補充: try use another card reader la.

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()