標題:

飛輪海CD

發問:

飛輪海其實出左幾多個版本既CD(請詳細)?我想買正宗台版係邊可以買到?陳奕既精靈,Sweety既花言喬語,張芯愉既小小愉的鬧鬧,信和有冇?幾$$到?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

飛輪海首張同名專輯總共出左3版~ 首版~限量A4 king size!!封面黑藍色嘅~ 第二版~帥酷神迷影音超值版CD+DVD!!都係限量版,淺藍白色封面!! 終極版~王者魅力終極私藏版CD+DVD~黑色封面!! 至於仲有無台版,我覺得依家你買得到都幾微下!! 頭一二版兩隻都係限量,聽聞台灣都得無買喇!! 至於私藏版呢版一直都會有得買, 但加上佢地簽左香港公司avex trax, 所以依家要買台版,真係難上加難~ 終極改版我都好委屈咁買左港版, 因為私藏台版太貴喇~~係信和要$110......... 我買私藏港版嘅價錢$78,係之前買超值版台版嘅價錢~ 至於king size個隻就唔知價喇!! 因為我係預購時已經買左~so已經無去深究..... 不過初出時,曾經係信和見過賣$120!! 如果唔嫌貴,你可以試吓上YAHOO拍賣睇睇~ 呢D係我所知嘅野~希望幫到你啦!!^^ PS~這是我辛苦自己打的內容,希望那些人, 不要胡亂copy人地D回答!! 尤其上面個位!!問非所答之餘~~ 仲要copy我之前,答人地個D答案...... http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006102805515

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()