標題:

我想問.....

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問..... 我有2個表哥,11歲&10歲. 佢哋12月29日由加拿大返黎..... 我仲未buy Christmas presents 比佢地..... 一係 大口仔, XO, 火車頭Tomas, 小熊維尼, 阿Jack.......... 你話buy咩好?? Thx~

最佳解答:

11歲&10歲. 都唔會喜歡你所講的: 大口仔, XO, 火車頭Tomas, 小熊維尼, 還有什麼是阿Jack? 我建議你買一些機械人 高逹, KERORO 咁仲好! BY KK

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()