標題:

鍾嘉欣靚D定鄧麗欣靚D

發問:

鍾嘉欣靚D定鄧麗欣靚D? 請詳細解釋 更新: 還有:邊個唱歌好聽D?

最佳解答:

我就覺得鄧麗欣靚d啦!! 因為佢少女味重d,and打扮in d... 同埋我覺得佢可造性高d囉... 鍾嘉欣好似點變個外形都冇咩太大變化=.=" 唱歌好似都係鄧麗欣好d,雖然佢成日都俾人話走音... 但我覺得佢依家進步左好多啦!! 同埋佢聲線幾甜丫=] 至於鍾嘉欣就好雞仔聲囉!! 同埋好唔夠氣-.- 以上全是個人感覺 如有冒犯 請見諒=p

其他解答:

一定係鍾嘉欣!鍾嘉欣!鍾嘉欣! 2009-08-01 10:50:57 補充: 呀鄧麗欣,好樣衰,次次唱歌都走音,佢同嘉欣比嘉欣勝利呀鄧麗欣九條街,好心呀鄧麗欣唱歌走音,就唔好做歌星啦.嘉欣就唔同呢,人靚聲甜,唱歌又超好聽,嘉欣靚過鄧麗欣十萬倍!|||||鍾嘉欣成日都走音啦 又唔靚喎 相反 鄧麗欣靚過佢几多呀~~~~|||||我覺得鍾嘉欣令d 因為鄧小姐成日走音. 做假有時又假啦.又做作 鍾嘉欣佢雖然唱歌唔係話好好. 但人地新人黎架喎.都好少走音啦! 而且做戲又做得自然! 鍾嘉欣好好多 (以上係個人意見.不囍勿插)|||||stephy靚d, 鍾嘉欣皮膚好差, 笑容好牽強, 比唔到人青春氣息的感覺, 兩個唱歌都麻麻地, 但鍾嘉欣唱live更差|||||當然係鄧麗欣靚d, 鄧麗欣個樣自然d, 鄧麗欣把聲又甜, 如果講唱歌的話, 都係鄧麗欣好過鐘嘉欣, 鐘嘉欣把聲太沉, 又好似呀婆咁, stephy就唔同喇..... 把聲又甜... stephy把聲太sweet "淋"死人喇>v< 依個係本人的意見...... 如有得罪..... 敬請原諒~|||||鍾嘉欣靚D 鍾嘉欣唱歌好聽D|||||我覺得鄧麗欣靚D 如果鄧麗欣唔走音個陣講歌都好好聽~ ;)|||||我認為她們兩人各有長處,兩人氣質不同,不能說誰比較漂亮。 另外,她們兩人在唱歌方面的風格亦不同,各有各好。 加上,我覺得她們的唱功也差不多,兩人都相當不錯。|||||0001. 鍾嘉欣靚D 0002.鄧麗欣唱歌好聽D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()