標題:

飲咖啡之後心跳快 頭暈 是什麼病?~

發問:

因為會考完加上無工作 所以日日都係屋企hea~~ 之後時間轉曬 人地訓我起身 人起身我就訓 過左一排 發覺飲咖啡或者有咖啡因既飲品就唔舒服 心跳快 好驚 唔知自己想點 頭暈 好攰 等等 唔知係咪個心有咩事?! 我呢排真係訓唔到 個人又成日都好緊張 到底我發生咩事?! 心跳十分快 好似就快爆咁 我有食煙同飲酒既習慣 我係咪要立即介左佢??! 講大家幫幫手 因為我唔知係心理問題定係生理問題 我太辛苦了~~ 更新: 仲有時 喉嚨好似有D野係到頂住左咁... 同埋無飲咖啡既時候都會咁

最佳解答:

唔係病 係你唔受得咖啡因 依D係咖啡因既副作用 依個情況你需要轉其他野飲 或者暫停一段時間(比如一個星期) 等身體對咖啡因既副作用過左先會好D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()