標題:

taht's why baby go away中文歌詞

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

taht's why baby go away中文歌詞 大家有冇?? 好急啊!! 幫幫手 >.<""

最佳解答:

中文: 嬰孩你為什麼不會告訴我 有悲傷在你的眼睛 我不想要嚮你說再見 愛是我應該設法忘記的一種大幻覺,但是某事左在我的頭 你是設置它的人 現在你是做它中止的那個 我是現在失去的感覺的人 現在你要我忘記你說的每件小的事,但是某事左在我的頭 合唱: 我不會忘記你親吻的方式 感覺的很強是持久的那麼長時間,但是我不是你的心臟是缺掉的所以你去我知道的人 你未曾是滿意的,無論我審判了你現在想要嚮我說再見 愛是我應該設法忘記的一種大幻覺,但是某事左在我的頭 重複合唱 這裡坐在茫茫荒野中所有單獨不知道哪個方式去 非常沒有現在說在我們之間 非常沒有為你 再非常沒有為我 英文: Baby won't you tell me why There is sadness in your eyes I don't wanna say goodbye to you Love is one big illusion I should try to forget But there is something left in my head You're the one who set it up Now you're the one to make it stop I'm the one who's feeling lost right now Now you want me to forget every little thing you said But there is something left in my head Chorus: I won't forget the way you're kissing The feeling's so strong were lasting for so long But I'm not the man your heart is missing That's why you go away I know You were never satisfied no matter how I tried Now you wanna say goodbye to me Love is one big illusion I should try to forget But there is something left in my head Repeat chorus Sitting here all alone in the middle of nowhere Don't know which way to go There ain't so much to say now between us There ain't so much for you There ain't so much for me anymore 我搵到英文之後去翻譯網整架... 2007-12-25 13:33:01 補充: 第一句字"嬰兒"係情人,,因為英文寫Baby-v-

其他解答:
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()