標題:

開機時寫 Floppy disk(s) fail (40)

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係咪我pc個floppy / floppy cable 虧左 ?? 我試過拆左條line ga la...不過都係唔得..仲係 floppy dish(s) fail (40) bios 我部pc 又去唔到..因為有d問題, so disable 唔到個floppy disk 咁樣..我係咪咪換左個floppy disk 就得ga la? or有其他方法~thx!! 更新: 不過我冇換過cable wo...突然第2日 起身開機就咁了 會唔會係cable 有問題ga....?

最佳解答:

有塵所致... 用一些洗floppy碟試試, 如果都不成功, 都是要換個新的, 事因長期沒有用, 內部一定有很多塵.

其他解答:

.reset bios,再入去將floppy set成none,再boot機試試。|||||ANS.: Fail (40) 是 反轉了 POWER CABLE 的意思 , 可能你 換 FLOPPY 線 時弄錯了 。 應該是 ( 紅色) 向外 , 與 DATA CABLE 相反即可 。
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()