標題:

長笛B flat 鍵 問題

發問:

長笛有兩種B flat 鍵的按法,請問兩者有何分別? 優劣?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你是指兩個 B-flat 音的按法, 還是左拇指的 B flat 鍵和左拇指鍵 (按與不按 B-flat 鍵) 還是指前後的兩個 B flat 鍵? 一般我們都多用拇指的 B-flat 鍵, 當吹一些整首樂曲好多 B-flat 鍵(例如 F major/ D minor / B-flat major 等樂曲)時我地都可以按 B-flat 鍵 (左拇指凸出來的圓圓地的那一粒), 如果樂曲本身的 B 都係 B natural 當然就不用, 只需按普通的拇鍵, 在偶爾要用 B-flat 時便用加埋右手食指的那個 B-flat 按法. 亦有些音的轉換係用 B-flat 鍵按法 (不用右食指) 比較易, 例如 B-flat 往返 C 或 A. 也有些音的轉換係不適合用 B-flat 鍵的按法 (用右食指), B-flat(多數係 A-sharp) 往返 B. 有 d 人不喜歡用 B-flat 鍵按法, 因為"唔記得有冇按", "怕亂", 怕要吹 B 時吹左 B-flat. 但一般肯花時間去習慣係唔會唔記得的. 我自己用慣吹 首樂曲/ 樂段多 B-flat 時左拇指會放在 B-flat 鍵上, 但有些音我也會按右食指 (即使左拇指按著 B-flat 鍵也可以按 右食指的嘛), 例如 B-flat 去 D (中音), B-flat 去 F, 因為那樣右食指便不用動了, 方便了點.

其他解答:

高級的音樂家會聽出分別!|||||你好,你講的大概要sidekey吧. 正常尼講我地係應該用2隻食指加左手手宮.而另一隻按法就係右手食指不按,但係左手手指宮就按左邊的鍵.如果你有長笛在手,應該明白我講咩. 有時我地有的歌比較快的,都會用到.例如:Bb->A->Bb->A,如果用前者既指法會比較難,但如果用SIDEKEY可以快好多.OR有時a->Bb既tr.都會用sidekey.|||||上面既阿的都講左兩種B flat既按法, 我唔會再重覆 至於優劣 其實兩者我覺得冇優劣之分 因為你要因應情況而決定用邊種按法 例如你吹個譜既flat key既, 咁你其實大可以長用後面個b flat制 如果你吹個譜係c major或者係sharp key, 吹到有臨時b flat既時候, 當然最好係用右手食指果個啦 總之你覺得順手指就ok架啦 不過..... 其實都係睇情況 你都可以問下玩開band既人, 佢地會話到俾你聽兩個按法有咩妙用
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()