標題:

係周X生看到隻0.71卡DTC鑽石$25800貴唔貴 ?

發問:

係周X生看到隻0.71卡DTC鑽石$25800貴唔貴 ? EX VERY GOOG VERY GOOD IGI CERT G COLOUR ISI

最佳解答:

應該是圓石吧?ISI 的意思是不是 SI1 ?有無螢光反應?如果全部都 OK 的話我覺得平,不過我自己唔會買,買得兩萬幾的鑽石戒指,我會買隻細小小,50 份左右,但要高色少少,E-F色參不多,淨度起碼要 VS1,不過你自己決定啦!你都可以買住隻低色小小玩住先,第日再換都可以,反正周x生的鑽石可以換,不過其實周X生都有一些有 CERT (IGI 或 GIA) 的鑽石戒指,你可以叫佢地幫你搵多幾隻,再決定都唔遲!

其他解答:

如果你為咗佢個DTC loco無得比較bor........就有cert來講,零售ok可以接收!!! 就行內人的我來講,粒石$18000都唔使......我零願要無cert,因為第日粒石鑲花咗,張cert如同廢纸.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()