標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

男姓jj長度問題

發問:

我今年21years 未扯只有2cm//扯左有8cm 我想知道點解我未扯會細到咁? 我比我朋友見到會自卑...

最佳解答:

唔緊要嫁,你可能只係未ok,你其實唔需要同朋友比較,只要自己多做一下運動同唔好自慰咁多(可能會導致陽痿嫁!!!)如果你真係覺得自己太太太太有問題的話,咁你可能要睇下Doctor la~ 希望幫到你la~

其他解答:

The length is ok, my boyfriend's JJ is 2-3cm in normal situation,
arrow
arrow
    全站熱搜

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()