標題:

有關”天使街23號”(係書黎既)

發問:

我想問下"天使街23號"係邊到有得buy呢?我整係知道之前商務印書局有得buy但係依家有無得buy呢? 仲有無other既書局有得buy呀? 請快速.... because我追緊...快快快!!! 咁除左大眾書局.仲有無other? 我住係Chai Wan.如果有請列明佢最近我屋企既分店呀~ thx!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我睇曬啦!天使街…但係有1本佢仲未出! 好好睇!!(自己的意見) 我唸好多書店都有得賣(因為我見過!) 例如:三聯、大眾、書展都有得賣(sor..過左lu...) 你可能搵唔到嫁!(係個書店入面) 你入去書店問人(書店職員) 佢先帶你去一個角落到先有! 不過天使街多數係流行文學果類果到嫁! 希望可以幫到你啦!

其他解答:

你係米講郭妮果本<天使街23號>呀 係宏達書局就有得買架啦 你去大陸都一定會有..因為呢本書都幾出名..求其去間書店都有啦
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()