標題:

第一次射精自慰?(10)

發問:

我今年12歲,在今年一月發現我條jj生陰毛,但係而家自慰都無野出,我紀時先第一次射精?第一次射精會點?我條j長8cm,扯11cm,ok嗎? 你地一次射精在幾歲?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

JJ的長度因人而異, 你也不用太介懷它本身的長度。 對於第一次射精, 我記得系10歲左右, 小時候我是很頑皮的, 故偷左阿爸阿媽的咸帶睇左一陣,果陣時既感覺非常特別, 下面好似突然好熱咁, 然後扯起上來,當時我也不知道, 後來才發覺我下面大左同埋長左, 之後我再嘗試掀開包皮, 然後一邊看..一邊扯. 但當時好似有D野要系JJ度出黎, 當期時不知道是什麼, 「是否尿尿」 我想了又想, 都不清楚。之後我便忍著.怕整到周圍係. 但後來到了真的忍不住要射了, 射完見到好似白膠漿咁既液體射出黎, 才知道這個過程是射精。當時第一次的感覺是無法形容起來的. 好像一身既力量釋放出來咁。

其他解答:

ok!!!!!!!!!!~
arrow
arrow

    rll33xb99t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()